GELBERİ KESEYİMSENİ


GELBERİ KESEYİMSENİ
Gel beri yar gel beri
Gözünü sevdiğimin berberi
Çabuk traş et beni
Yoksa severem seni

Al eline taraği
Sok gözüne parmaği
Saçım uzun gelirse
Al sana at tarağı

Berber anan güzel mi
Ben istesem verir mi
Sakın yanlış anlama
Kızıni canım kızıni

Hamam tası gümüşten
Şimdi geldim ben işten
Bunları bize ögreten
Senin topaç enişten

Tavşan gider ekine
Kulakları dikine
Bal mı sürdün eline lo
Tatlı geldi dilime

Çıktım kaya üstüne
Açtım bacaklarımi
Geç altına berberin
Üfle yanaklarını

Topla le yar saçımı
Düzelt benim façamı
Burnuma kıl kaçmasın
Saplarım diş fırçamı

Berbere sen ilişme
Tutma hassas yerini
Kimseye elletmiyor
Kelini canım kelini

Al ipek,mavi ipek,pembe ipek vay
Vay ananın gözünü sevem ben
Aldılar 15 inde yazık ettiler
Vay bacının yoluna kurban ben
Aldılar bu şarkının içine ettiler
Le şarkının sözüne kurban ben

Gel beri yar gel beri
Gözünü sevdiğimin berberi
Çabuk traş et beni
Yoksa severem seni

Yorumlar